De Klootsjes (are going) back in town

9 augustus 2011 - Vancouver International Airport, Canada

Om 08.00 uur ging de wekker, allemaal nog even lekker lang douchen en dan weer ergens ontbijten. Dit keer kozen we voor het ABC Country Restaurant. De porties waren hier een stuk beter dan de dag ervoor! Nog even terug naar het hotel en om half 11 checkten we uit. Op naar Swartz Bay voor de ferry terug naar Vancouver. We waren lekker op tijd en stonden helemaal vooraan in de rij waardoor we ook als eerste de boot opgingen. De tocht voer tussen allerlei eilandjes door en duurde 1,5 uur. Toen terugrijden naar het vliegveld en de Jeep inleveren. Om 14.30 stonden we al in de (enorm lange) rij om in te checken. Eindelijk na een uur waren we daadwerkelijk ingecheckt en de koffers kwijt. Intussen hadden we ook Sander al gespot in de rij en hadden we met hem afgesproken op het eetplein om de eerste verhalen uit te wisselen. Door de douane en nog even snel wat water kopen. Precies op tijd vertrok onze vlucht naar Amsterdam. We hadden gehoopt dat de jongens wel na een paar uurtjes in slaap zouden vallen, maar helaas pas rond middennacht (in NL inmiddels al 09.00 uur de andere ochtend) vielen ze in slaap. Nick werd na 1,5 uur alweer wakker omdat er omgeroepen werd dat het ontbijt geserveerd zou gaan worden. Scott heeft hier heerlijk doorheen geslapen en die hebben we ongeveer een half uur voor het landen wakker gemaakt zodat hij toch nog bijna 3 uurtjes geslapen heeft. Moos en ik hebben allerbei geen oog dicht gedaan. Precies om 12.30 uur landden we weer en waren onze koffers als een van de eerste op de band. Buiten stonden Opa Bernard en Oma Mies en Opa Dick ons op te wachten….

Toen we het vliegtuig uit gingen zei Nick dat hij de leukste vakantie van zijn leven had gehad en dat gold voor ons net zo!!!!

Een dikke afscheidsknuffel van ons 4en.

1. Tante Mo:
    10 augustus 2011
    Jammer dat het voorbij is, ik heb in ieder geval met veel plezier alle blogs gelezen.
    Het was superleuk jullie op deze manier te volgen.
    Ben benieuwd wat t volgend jaar wordt! Hier kan denk ik niet veel meer tegenop!!